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Giuseppe Colella
Giuseppe Colella
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Social Media Marketing and Luxury Consumption: A Literature Review
G Colella, C Amatulli, MP Martinez-Ruiz
International Journal of Marketing Studies 11 (4), 30-52, 2019
22*2019
Social media interactions and brand luxuriousness: the role of materialism
G Colella, C Amatulli, MP Martínez-Ruiz
Journal of Consumer Marketing 38 (4), 434-444, 2021
112021
The role of consumers’ individual differences and perceived product quality in sustainable luxury marketing: An experimental study in a social media context
G Colella, A Sestino, C Amatulli
International Journal of Marketing Studies 14 (1), 34, 2022
42022
Digital luxury retailing and the COVID-19 pandemic: a qualitative study
G Colella, C Amatulli
International Journal of Electronic Marketing and Retailing 13 (2), 157-189, 2022
42022
Digital Marketing and Digital Retail Strategies in the Luxury Sector: Critical Factors and Opportunities
G Colella, C Amatulli
Handbook of Research on IoT, Digital Transformation, and the Future of …, 2021
42021
Competitività e sviluppo dei territori nel mediterraneo. Un approccio integrato alla funzione di marketing
G Colella
Annali del dipartimento Jonico 7, 137-152, 2019
22019
UN'ANALISI SUI COMMENTI IN INGLESE NELLE WEB-COMMUNITY DEI LUXURY BRAND: Spunti per le strategie del marketing del lusso'Made in Puglia'.
C Amatulli, AM Peluso, G Colella
Lingue e Linguaggi 20, 2017
22017
Sustainable supply chain in the agri-food sector in South-Italy as an eco-sustainability tool for innovation and territorial development
G Colella, MTP Caputi Jambrenghi
Journal of Management and Sustainability 10 (2), 83 - 96, 2020
12020
Environmental taxation as a key driving for the transition to a circular economy in the European steel industry: the case of Taranto
D Lafratta, G Colella
Digital Transition and Green Sustainable Economy, 81-81, 2021
2021
The effectiveness of the Luxury sustainable communication on green consumption value: The role of perceived durability and consumers’ materialism
G Colella, C Amatulli, M De Angelis
Trasformazione digitale dei mercati: il Marketing nella creazione di valore …, 2021
2021
La tassazione ambientale per la transizione verso un’economia circolare nell’industria siderurgica europea: il caso Taranto
D Lafratta, G Colella
Digital Transition and Green Sustainable Economy, 427-432, 2021
2021
TRADIZIONALITÀ PERCEPITA E RUOLO DEL MATERIALISMO: UNO STUDIO SULL’OSPITALITÀ DI LUSSO
A Sestino, G Colella, C Amatulli
Proceeding XVIII Convegno Annuale della Società Italiana Marketing …, 2021
2021
The effectiveness of the interaction between luxury brands and consumers in the online context: the role of psychological distance and materialism
G Colella, C Amatulli
XVII Convegno Annuale della Società Italiana Marketing, 2020
2020
Innovative Tools for Eco-Sustainability
MT CAPUTI JAMBRENGHI, G Colella
2 nd UNICART INTERDISCIPLINARY INTERNATIONAL CONFERENCE ON MANAGEMENT …, 2020
2020
Social Media Marketing and Luxury Consumption: A Literature Review
G Colella, C Amatulli, MP Martinez-Ruiz
International Journal of Marketing Studies 11 (4), 1-30, 2020
2020
PPI for a sustainable economy: sustainable supply chain management in the agri-food sector
MT CAPUTI JAMBRENGHI, G Colella
IL DIRITTO DELL'ECONOMIA 3, 2020
2020
Promozione del turismo sostenibile in un contesto urbano: uno studio esplorativo sul caso Taranto Capitale Di Mare
G Colella
Il DJSGE e la sfida dello sviluppo sostenibile 16, 121 - 138, 2020
2020
Sustainable tourism and city-brand promotion. A case study on «Taranto Capitale di Mare»
G Colella
3rd UNICART - INTERDISCIPLINARY INTERNATIONAL CONFERENCE - ACADEMIC RESEARCH …, 2020
2020
Strumenti innovativi per l’eco-sostenibilità. Le filiere logistiche agroalimentari. Possibili scenari di sviluppo territoriale e turistico per “Taranto Area Vasta”
MTP Caputi Jambrenghi, G Colella
2nd UNICART INTERDISCIPLINARY INTERNATIONAL CONFERENCE ON MANAGEMENT …, 2020
2020
Globalizzazione, innovazione e apertura ai nuovi mercati: teorie e processi per l’internazionalizzazione delle imprese. Una review
G Colella
Annali del Dipartimento Jonico 7, 153-172, 2019
2019
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Articoli 1–20