Crea il mio profilo
Coautori
- Morana FudurićAssociate professor, University of Zagreb Faculty of Economics and BusinessEmail verificata su efzg.unizg.hr
- Alex MariUniversity of Zurich, Chair for Marketing and Market ResearchEmail verificata su uzh.ch
- Ana JavornikSenior Lecturer in Digital Marketing at University of Bristol Business SchoolEmail verificata su bristol.ac.uk
- René AlgesheimerProfessor of Marketing and Market Research, University of ZurichEmail verificata su business.uzh.ch
- Lorenzo CantoniUSI - Università della Svizzera italiana (Lugano, Switzerland)Email verificata su usi.ch
- Antonella La RoccaAssociate Professor, Università Cattolica del Sacro CuoreEmail verificata su unicatt.it
- Holli A. SemetkoCandler Professor of Media and International Affairs, Professor of Political Science, EmoryEmail verificata su emory.edu
- ivan snehotaprofessor emeritus Universita della Svizzera italiana LuganoEmail verificata su usi.ch
- Alfredo BiffiAssociate Professor, Insubria University - VareseEmail verificata su uninsubria.it
- Prof. Silvia VianelloDirector Innovation Center, SPJain School of Global ManagementEmail verificata su spjain.org
- Emilio PaolucciPolitecnico di TorinoEmail verificata su polito.it
- Paolo NeirottiPolitecnico di TorinoEmail verificata su polito.it
- Elena MarchioriUniversità della Svizzera italiana (USI, University of Lugano - Switzerland)Email verificata su usi.ch
- Sabrina BrescianiPolitecnico di MilanoEmail verificata su polimi.it
- Laura IlliaUniversity of Fribourg, SwitzerlandEmail verificata su unifr.ch