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Fulvio Fortezza
Fulvio Fortezza
Associate Professor of Marketing, Department of Economics & Management
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SMEs and marketing: a systematic literature review
R Bocconcelli, M Cioppi, F Fortezza, B Francioni, A Pagano, E Savelli, ...
International Journal of Management Reviews 20 (2), 227-254, 2018
2552018
Potentialities of Web 2.0 and new challenges for destinations: insights from Italy
F Fortezza, T Pencarelli
Anatolia 26 (4), 563-573, 2015
462015
Experience marketing: specific features and trends. The Wish Days case study
F Fortezza, T Pencarelli
Journal of Marketing Trends 1 (May), 57-69, 2011
462011
Caratteri e potenzialità degli eventi come esperienze mediterranee: il caso Palio de lo danno
FV Bartolazzi, F Fortezza, F Forlani
Caratteri e potenzialità degli eventi come esperienze mediterranee, 1000-1029, 2008
342008
Importanza ed elementi di criticità del marketing strategico nelle PMI
G Ferrero, F Fortezza
Piccola Impresa/Small Business, 2007
302007
Wedding-based tourism development: An exploratory analysis in the context of Italy
G Del Chiappa, F Fortezza
Scientific Committee 412, 2013
272013
Processi strategici e di marketing nel settore della nautica da diporto
F Fortezza
Franco Angeli, 2008
242008
Marketing e creazione di valore per il territorio. Evidenze e spunti di riflessione dal caso Ferrara
F Fortezza
Franco Angeli, 2014
222014
Universities’ experience with brand. The role of design in managing university communication and branding.
VD Buono, F Fortezza
The Design Journal 20 (sup1), S705-S720, 2017
212017
Wedding-based tourism development: insights from an Italian context
G Del Chiappa, F Fortezza
Marketing places and spaces, 61-74, 2015
162015
Approcci di Marketing Tribale: il caso Fichimori
F Fortezza
The proceedings of 8th International Conference Marketing Trends, ---, 2009
132009
La nautica da diporto: reti produttive, risorse umane e sfide strategiche: il comparto nella provincia di Pesaro-Urbino
F Fortezza
La nautica da diporto, 0-0, 2009
132009
Serial crowdfunding in start-up development: a business network view
F Fortezza, A Pagano, R Bocconcelli
Journal of Business & Industrial Marketing 36 (13), 250-262, 2021
122021
Motivations for wedding tourism: a demand-side perspective.
G Chiappa, F Fortezza
Tourist behaviour: An international perspective, 56-63, 2016
122016
Marketing, felicità e nuove pratiche di consumo. Fra sharing, baratto e accesso
F Fortezza
ECONOMIA-RICERCHE, 2014
122014
Il marketing delle esperienze fra specificità e tendenze evolutive: il caso Wish Days
F Fortezza, T Pencarelli
The proceedings of 9th International Conference Marketing Trends, ---, 2010
112010
A comprehensive picture of the social media challenge for DMOs
F Fortezza, T Pencarelli
Anatolia 29 (3), 456-467, 2018
102018
The relationship between brand constructs and motivational patterns in crowdfunding decisions. Evidence from university crowdfunding
F Fortezza, F Checchinato, D Slanzi
Management Research Review 46 (4), 557-578, 2023
92023
Managing multiple logics to facilitate consumer transformation
F Fortezza, B Figueiredo, D Scaraboto, G Del Chiappa
Journal of Business Research 144, 377-390, 2022
92022
Il wedding-based tourism come leva di valorizzazione territoriale
F Fortezza, G Del Chiappa
Atti del XXIV Convegno annuale di Sinergie, 329-341, 2012
92012
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Articoli 1–20