Segui
maria rosita cagnina
maria rosita cagnina
Assistant Professor, University of Udine
Email verificata su uniud.it
Titolo
Citata da
Citata da
Anno
Sustainable business models of SMEs: Challenges in yacht tourism sector
C Battistella, MR Cagnina, L Cicero, N Preghenella
Sustainability 10 (10), 3437, 2018
762018
Beyond e-business models: the road to virtual worlds
MR Cagnina, M Poian
Electronic Commerce Research 9, 49-75, 2009
652009
How to compete in the metaverse: the business models in Second Life
MR Cagnina, M Poian
U of Udine Economics Working Paper, 2008
472008
Sustainability indicators for the yachting industry: Empirical conceptualization
J Hojnik, R Biloslavo, L Cicero, MR Cagnina
Journal of Cleaner Production 249, 119368, 2020
362020
Bridging the divide: Intercultural competences to reconcile the knowledge transfer dilemma in multinational contexts
R Pauluzzo, MR Cagnina
Knowledge Management Research & Practice 15, 542-550, 2017
132017
A passage to India: cultural distance issues in IJVs’ knowledge management
R Pauluzzo, MR Cagnina
Knowledge Management Research & Practice 17 (2), 192-202, 2019
112019
Second Life: a turning point for web 2.0 and e-business?
A D’Atri, M De Marco, N Casalino, MR Cagnina, M Poian
Interdisciplinary aspects of information systems studies: The Italian …, 2008
102008
Knowledge and consumption of organic and biodynamic wines
MR Cagnina, L Cicero, L Osti
Management and marketing of wine tourism business: Theory, practice, and …, 2019
92019
Il benchmarking nei processi di qualità
C Compagno, MR Cagnina
Qualità e valutazione dei servizi di pubblica utilità, 1999
91999
Cultural dynamics and their impact on knowledge and organizational strategies of multinational corporations
R Pauluzzo, MR Cagnina
Proceedings 11th International Forum on Knowledge Asset Dynamics-Towards a …, 2016
82016
Uncontrolled positive promotion and tourists’ satisfaction
MR Cagnina, L Cicero, L Osti, L Pizzuto
Marketing 4.0: le sfide della multicanalità: XVI SIM Conference, 2019
72019
The role of information in consumers’ behavior: A survey on the counterfeit food products
MR Cagnina, M Cosmina, G Gallenti, F Marangon, F Nassivera, S Troiano
Economia agro-alimentare, 2018
72018
Business models and virtual worlds: The second life lesson
M Poian, MR Cagnina
Available at SSRN 1847893, 2010
62010
Sustainable business models of SMEs: challenges in Yacht tourism sector. Sustainability 10 (10), 3437
C Battistella, MR Cagnina, L Cicero, N Preghenella
52018
CRES-Imprenderò–Mappatura e dimensionamento del fenomeno della successione generazionale nel Friuli Venezia Giulia
C Compagno, MR Cagnina
Progetto di Ricerca (Centro Regionale Servizi per la Piccola e Media …, 2004
52004
Meccanismi operativi: la definizione degli obiettivi ei sistemi di incentivazione
MR Cagnina
L'azienda Università-Le sfide del cambiamento, 60-75, 2001
52001
Dining motivations, experiences and loyalty at vegan/vegeterian restaurants
MR Cagnina, L Cicero, L Osti
Il Marketing di Successo: Imprese, Enti e Persone; Atti del convegno, 2017
42017
Indagine sull'offerta di ricerca scientifica e tecnologica in Friuli
MR Cagnina
42003
Values, Beliefs, Artifacts and Avatars: Cultural Issues Mediated by Virtual Worlds
R Pauluzzo, MR Cagnina, M Poian
Networking and Electronic Commerce Research Conference, 2010
32010
La validazione del concept store attraverso un questionario di soddisfazione dei clienti internazionali
MR Cagnina, T Abbate, C Gallucci, G Festa, A D'Amato, A Maizza, ...
SINERGIE 39, 177-211, 2016
22016
Il sistema al momento non può eseguire l'operazione. Riprova più tardi.
Articoli 1–20